Vanmiddag om 15:00 de middag voorstelling van Circus Amara bezocht in Wichmond. Jammer genoeg waren er maar minder dan 10 mensen of net iets meer (heb ze niet geteld). Maar het programma wat ik zag was goed te noemen.

Een beschrijving van het programma dat iets anders was dan op foto's hier op het forum:
Zo open het programma met een aardige hoelahoep. De twee jongleurs konden goed jongleren en handen ook het show maken onder de knie. De mannelijke clown (waren dat niet eerst twee vrouwen) komt 3 keer in de piste en brengt standaard reprises maar is wel grappig en verveeld niet. Ook dieren ontbreken niet aan het programma. Zo kan men genieten van een honden revue met twee leuke hondjes en ook de duiven verbazen het publiek. Ook laat de dame die de hoelahoep act liet zien ook een aardig antipode nummer zijn. En dan is het tijd voor een act waar deze familie echt goed in is met lasso's en messenwerpen wordt met een cowboy show de voorstelling afgesloten ook is er een finale.'
Veder heb ik geprobeerd ook showfoto's te maken maar dat is niet gelukt met mijn camera misschien morgen!!
Conclusie: Ik heb een leuke circusmiddag gehad een ook een leuke onverwachte ontmoeting met iemand waar ik lekker mee heb gekletst en nog een bakkie mee he gedronken!!