Vanmiddag naar de premier van Circus Kastello in Wichmond geweest. Voor dat ik een over het programma vertel wil ik eerst duidelijk maken dat dit circusje een echte circussfeer uitademend en alles verzorgt is. Van de hekjes voor de tent tot de kostuums alles is verzorgd. Veder wil ik de de directeur en zijn vrouw bedanken en vooral zijn vrouw voor de gezellige klets praatjes en gastvrijheid.

Dus vanmiddag was ik om 15.30 aanwezig op het circusterein. Eerst een paar buiten foto's gemaakt geen show foto's want John was niet mee. Na het rondje om de tent even een paatje gemaakt. En toen was het tijd voor de voorstelling. Die erg goed bevallen is. De muziek keuzen het licht en het geluid zijn zeer goed te noemen voor een familie circus. Ook is de circustent van binnen mooi aangekleed met artiesteningang en een mooi piste met zaagsel. En dan begint de voorstelling geopend door de directeur die daarna twee zwarte paarden en vrijheids-dressuur presenteert. En erg leuk dressuur en met veel afwisseling. Er zit nog een dierennummer in het programma. Namelijk een leuk honden nummer met 1 klein hondje. Veder ziet men een stoelenbalans act en handstand en een kin balans act met in totaal 7 stoelen. Ook zien we Mis Cindy met een Diabolo act, een Strakke draad en Hoela Hoep. Tevens nemen vader en dochter de clownerie voor hun rekening. Ook is er een lucht nummer in het programma met ringen. Veder presenteert het gehele gezin nog een cowboy act en een vuurspuwer.
act. En dan na een uur en half staan er vier artiesten in de piste voor de Grande Finale.
Conclusie: Voor het eerste circusbezoek van het jaar was het een geweldig circusje. Met een goed gevulde restauratie was het genieten in de pauze en ook konden de kinderen pony rijden en ging het verdiende geld ook naar de dieren. Was het een top bezoek en wil ik vooral Beatrix bedanken voor de gastvrijheid, Kletspaartjes en de poster.
Dit was hem weer op naar het volgende circusbezoek!!! Groeten aan iedereen Yoshi Berends.