Inmiddels zijn op de site van Pathé de voorstellingen bekend gemaakt en is er een trailer te zien. Die het bij mij niet zo goed deed, maar dat kan door overbelasting komen.....
Wat de dieren betreft een aanvulling en een correctie op bovenstaande wervende tekst. In het filmpje zag ik geen kamelen maar een dromedaris. Dat kan een vertaalfoutje zijn want in de meeste landen heten beide soorten gewoon kameel. Men heeft het dan vaak over een kameel met één bult en een kameel met twee bulten. Beste bewijs daarvan is de verpakking van Camel sigaretten waarop sinds jaar en dag een dromedaris prijkt!
Verder zag ik dieren die nog niet genoemd werden en wel Fries aandoende koeien en ook geiten. Alsmede een hele grote hond, maar daar kan wel iemand in zitten....
Alle aangekondigde voorstellingen vinden plaats op zondag 23 november. Lijkt me een mooie gelegenheid om tussen de zomer- en de wintercircussen een keer flink te genieten van een circus dat je niet iedere dag tegen komt! De lengte is precies twee uur.
Gaan zien kan in Pathé Theaters in de volgende plaatsen:
AMERSFOORT - 15.00 uur
ARNHEM - 13.00 UUR
BREDA - 13.00 uur
DEN HAAG (Buitenhof) - 13.00 uur
EINDHOVEN - 15.00 uur
GRONINGEN - 13.30 uur
HAARLEM - 16.30 uur
ROTTERDAM (Schouwburgplein) - 14.30 uur
TILBURG - 13.00 uur
ZAANDAM - 13.30 uur