Didier schreef:
en is het wel bewezen dat je dan geen bezoeker minder trekt
Ja hoor, en daardoor ga je dus failliet.....!
Vertel dan eens welk circus er failliet gegaan is omdat het publiek weg bleef omdat er geen wilde dieren te zien waren?
En ik zei al dat het bewezen is, en wel door o.a. hillenaar, circusfestival enschede en herman renz om maar een paar namen te noemen,
dus hoe kom je er dan bij om te zeggen dat het niet waar is wat ik beweer? Neem nu alleen Hillenaar, die heeft op voorhand, wat was het ook al weer?
140.000 of 180.000 kaarten verkocht, en dan nog eens met de nadruk op, OP VOORHAND VERKOCHT, en staat er zelf van te kijken dat Maastricht zo storm loopt,
dus waar komt dan die fantasie vandaan dat er massaal mensen wegblijven omdat er geen hoogwaardig gebak bij de koffie word geserveerd?
Ik baseer mijn verhaal op de gegevens die hier gewoon op het forum verteld worden, dus zijn dat dan leugens of zo?
En waar baseer jij je verhaal op? Waar heb jij gegevens vandaan die aantonen dat mensen massaal het af laten weten vanwege het uitblijven van
dat hoogwaardige gebak van je?
Citeer:
Zo hee, kun je niet nog wat meer overdrijven en er een doomsday drama van maken?
Niks hoor, dat is de realiteit! Zoek maar eens contact met de Partij voor de Dieren, dit is echt het einddoel waar ze naar streven! Ze praten er niet te veel over (anders verliezen ze nu al de trouwe huisdierenliefhebbers die ze nodig hebben bij de verkiezingen) maar soms maken ze die 'geheime agenda' wel gewoon bekend! Ik kan het je laten lezen! De woorden bijvoorbeeld van mevrouw Anja Hazekamp, die nu in het Europees parlement zit.
Van al die mensen die een krabbel bij de dierenactivisten hebben achtergelaten, zullen er een hele hoop bij zijn die zelf huisdieren hebben, en als die dan te horen krijgen
dat hun hondje van de activisten geen commando's mogen aannemen, ze dan heel snel een ommezwaai zullen maken en daarbij anti-activisten zullen worden, want ze zijn dan wel
tegen wilde dieren in een circus, maar van hun al, duizenden jaren door de mens sociaal geaccepteerde huisdier, de hond that is, blijf je af. Hetzelfde, voor vogeltjes, cavia's, kippen,
konijnen en noem het maar op.
Verder kunnen de activisten op hun kop staan wat ze willen, want bv een paard kunstjes bijbrengen gaan ze echt niet verboden krijgen, want dan kom je aan de paardensport, en de paardensport
word zo goed als alleen beoefend door de steenrijken der aarde, en die trekken achter de politieke poppenkast aan de touwtjes, en dan hebben de activisten geen poot om op te staan.
Daarnaast zijn paarden net als honden al duizenden jaren door de mens geaccepteerd om te hebben en houden, dus als je een beetje logisch nadenkt, dan snap je wel dat de activisten
daar geen enkel draagvlak voor zullen vinden, want de meerderheid vd bevolking zal het weghohnen als zijnde overdreven en belachelijk, en dat had je dan ook zelf wel kunnen bedenken.
Citeer:
Maar beste jongen ik ben helemaal niet tegen wilde dieren, maar een groeiende meerderheid wel, en we leven in een democratie, dus als een meerderheid genoeg medestanders vind,
Er is al eens eerder gesuggereerd dat je een band hebt met de dierenactivisten, en een opmerking als deze bevestigt dit behoorlijk: Hoe kom je bij die onzin dat de meerderheid van de
mensen dat vindt? Het zijn uitsluitend de promotiepraatjes van de dierenactivisten die dat zeggen, en jij neemt dat klakkeloos voor waar aan!!
Ik ben geen activist, en heb ze juist altijd bestreden, totdat ik het bewuste filmpje van olifanten aan de ketting bij ahoy vorig jaar in m'n gezicht gewreven kreeg en ik toen
met m'n bek vol tanden stond, want tegen zo'n filmpje valt er niks meer in te brengen, en dat had ik al verteld, dus lees eerst alles voordat je mij in het hoekje vd activisten schuift,
want ik kan ze wel schieten, maar dat neemt niet weg dat ze aan de winnende hand zijn, en als ik dat zeg, dan is dat niet omdat ik voor de activisten ben, maar gewoon omdat het
de realiteit is. En tuurlijk zal dat pijn doen, maar wat heb je dan liever? Dat ik net doe of het niet er niet is en niet bestaat en lekker blijf dromen in de hoop op een wonder,
of dat ik het bespreekbaar probeer te maken, zodat men er z'n voordeel mee kan doen?
Een van de belangrijke zaken om een succesvolle onderneming te runnen, is ook luisteren naar kritiek, en ook zelfkritiek durven te hebben, en daar lering uit te trekken en vooral
met de tijd mee gaan ipv als een eigenwijs stuk vreten tegen de wind in te blijven pissen en alle kritiek van de tafel vegen, en net doen of de problemen niet bestaan, in de hoop
dat ze dan vanzelf verdwijnen, en dan raar staan te kijken als de dag dan is gekomen dat een ander dan maar voor jou gaat besluiten wat wel en niet kan en mag en niet mag.
Citeer:
Ik drink liever koffie MET een koekje dan zonder, maar zonder vind ik de koffie net zo heerlijk en zal het dan ook blijven drinken als er geen koekjes meer zouden zijn.
Met andere woorden, er drinkt geen man meer of minder koffie omdat er wel of geen koekje bij zit, en gaat er dus geen mens meer of minder naar en circus omdat er wel of geen wilde dieren zijn.
In beide gevallen is het dan ook zo dat als het erbij zit, is het meegenomen, is het er niet bij, dan ook prima.
De volgende kromme vergelijking! Het gaat namelijk niet om dat koekje (van eigen deeg?). Het gaat om GEBAK van Hoge Klasse en Grote Kwaliteit. Zo goed, dat mensen daarvoor naar een bepaalde
gelegenheid gaan en er zelfs een omweg voor maken.
Ik zie de circussen die ik als voorbeeld hier weer noemde alleen maar goed draaien en Hillenaar tegen alle verwachtingen in, gruwelijk veel kaarten verkocht heeft,
en dat is dus het bewijs dat de mensen jou gebak geen vereiste vinden, en dus genoegen nemen met het kopje koffie.
Citeer:
Blijf jij maar lekker tevreden met je bekertje koffie uit de automaat!
Dus Hillenaar, herman renz, circusfestival enschede, en alle overige circussen zonder wilde dieren, zijn allemaal automatenkoffie zonder koek en hoogwaardig gebak in jou ogen.
Ik ben dan ook reuze benieuwd hoe je dit recht gaat proberen te breien.