Goh, nu pas ontdekt? Terwijl ze vorig jaar stug doorreisden tot en met 20 december en op 13 februari alweer begonnen!
En toch niet uitsluitend in de kleinste dorpjes stonden, maar ook in Gent en Aalst.....
Het grootste circus van Vlaanderen noemen ze zich. Op welke wijze gemeten wordt niet vermeld.
Mocht je er heengaan, dan hierbij de kortingsbon:

Bestaat dat in België, deur-aan-deur-verkoop in de circuswereld?
Vorig jaar kregen de reclamewagens een nieuwe look:

Niet alle reacties zijn even positief:
Citeer:
Yasmine Herman - tip: muziek paar decibels minder
Sophie Dehens - Wij zijn komen zien prijskaartje voor 2 volwassen en 1 kindje van 3 jaar 51€, ik persoonlijk vind dat veel geld volgens wat we te zien kregen had er meer van verwacht maar wat mij enorm stoort is dat ik in de pauze om chips en drank kwam en 2€ moet betalen voor een klein zakjes chips dan nog van den ALDI mensen begrijp dat jullie winst moeten maken maar fruitsap en chips van de aldi verkopen dat is erover .en aan het zien op jullie Facebook hang het ook af per gemeente of stad welke inkom prijs jullie vragen 10€ of 17€ iedere keer als het circus in onze gemeente komt gaan wij kijken maar nu was het een tegenvaller spijtig
Die opmerking over een entreeprijs van € 10,- slaat op veel speelplaatsen op het eind van het vorige seizoen, toen iedereen welkom was voor die prijs.
Nu is dat niet meer het geval. Wel wordt die prijs gevraagd bij groepen van minimaal 10 personen.