Anton Werkman schreef:
Dat wat u gehoord hebt van uw collega-activisten uit een ander land dat is waar, dat kan niet ontkend worden want dat staat overral op internet.
Juist..
Citeer:
Ik word toch zo strondziek van jullie he. Zoals Magnum ook al schreef: die agressie word vaak door jullie uitgelokt. Ik denk dat als ik u tegenkom dat het voor mij ook erg moeilijk zal worden om mijn handen thuis te houden.
Ik begrijp dat je daar kwaad over kan maken, omdat wij tegen iets strijden waar jullie geld bij verdienen. Dat maakt je kwaad. En dat begrijp ik. Maar het gaat me niet om het circus van de kaart te vegen, want dat zou zonde zijn. Echter wel de circussen waar met dieren gewerkt wordt moeten verdwijnen. En dan kan je vinden dat het dan geen circus is en maar een theater iets ofzo, maar daar blijf ik een andere mening over hebben. Circussen zonder dieren zijn in mijn ogen gewoon een circus. En kan leuk vermaak zijn.
Geweld is nergens goed voor en moet gewoon vermeden worden. Tel tot 10 als je mij ziet

Ik zou ook wel zo mensen die dieren doden enzo iets aan willen doen, maar beschaving betekent dat je die gedachten in kan houden. (onder controle). Ik heb afgelopen zaterdag nog de handen geschud van een slager. En een tijd terug van dierproefnemers.
Citeer:
Jullie zijn gewoon een stelletje gehersenspoelde idioten met standpunten die nergens op slaan en zo zeikerig zijn als de pest.
Het is jammer om daar zo mee te beginnen. Iets wat ik ook terug kan zeggen.. maar ik hou hier even de eer aan mijzelf.
De standpunten onderbouwen we en geven onze mening waarom wij dat vinden. Ondersteunt door verklaringen van expert op gebied van dieren en ex-circusmensen. Niet te vergeten de foto's en video.
Citeer:
Jullie zijn nu bezig met het circus kapot te maken maar als het aan jullie ligt kunnen we over tien jaar geen vlees en vis meer eten, mogen we geen huisdieren meer hebben, mogen we zelfs geen dieren meer aanraken, enz enz.
Als het kan wel ja.. maar goed.. ik ben niet zo optimistisch over de 10 jaar die je schat.. maar het zou wel mooi zijn als dat in 10 jaar tijd zou kunnen

Echter naar schatting duurt het denk minstens 100 jaar voordat we echt een groot verschil zien. Over een jaar of 40 a 50 moeten mensen in ieder geval gedwongen minder vlees eten enzo, omdat we niet genoeg gronden kunnen hebben om veevoer op te verbouwen en genoeg grond voor vee etc.
Citeer:
Ik wens u deze kerst trouwens veel succes met uw smerige Tofurky van sojabonen en andere gore troep.
Heb je het ooit weleens geproefd? Denk het niet. Zelf ik ook nog niet hoor. Ik gaf het als voorbeeld voor een ander alternatief product. Geloof niet in NL verkrijgbaar, maar in de VS enzo schijnen ze het lekker te vinden.
Overigens eet jij een dier wat een hoop sojabonenvoer gekregen heeft.. over inefficientie gesproken

Citeer:
Ga je daar trouwens niet vreselijk dun van schijten?
Nee hoor. Stevige drollen met een goede kleur. Deze kerst even mijn eten aanpassen. Dan schijt ik drollen in kerstkleuren.
Citeer:
Nouja maakt ook niet uit ik zit deze kerst weer lekker achter mijn gourmetstelletje waar weer heerlijke lapjes vlees op gaan liggen te sudderen aankomende kerstdagen.
Nou eet smakelijk he. En prettige kerst/feestdagen en een gelukkig nieuwjaar...