Didier schreef:
Sorry, maar ik kan het niet laten. Want de hoeveelheid uitgekraamde onzin neemt weer in rap tempo toe.
Iemand die zijn hele leven (naar eigen zeggen) al actief is in de circuswereld en daarin dus maar weinig heeft bereikt -anders zouden we hem wel kennen....- gaat even vertellen wat mensen met serieuze problemen moeten gaan doen om die op te lossen!
Zoals bijvoorbeeld dat lulkoekverhaal over alleen maar een kerstcircus in Haarlem draaien en daarmee de kip met de gouden eieren binnenhalen. Vijf jaar stug volhouden en je nieuwe leven begint!
Hoe kun je zoiets bedenken! Want de winst in Haarlem zat hem bij CHR in het feit dat hij HET HELE SEIZOEN al contracten had met topartiesten, inclusief die kerstperiode!
Wanneer je uitsluitend voor die periode artiesten van datzelfde niveau zou moeten gaan inhuren ben je op slag kansloos om ook maar een stuiver te gaan verdienen.
Want naast alle extra kosten als publiciteit, ingehuurd materiaal en giga-stookkosten (met uitzondering van 2015) krijg je te maken met een steeds maar toenemende concurrentie op de binnen- en buitenlandse markt in deze periode.
Het zou leuk en aardig zijn wanneer mensen die hier berichten plaatsen iets langer nadenken of iets meer verstand van zaken hadden.
Maar daar ga ik gelukkig niet over.....
Als het om verstand van zaken hebben gaat, dan zijn we ook echt blij met u, want alleen u weet hoe je een circus uit de grond stampt
door de materialen met uw EIGEN handen te vervaardigen en dan te exploiteren, en daarmee heeft u dan ook uw leven lang
alleen maar successen geboekt, en bent u nu meervoudig miljonair en met pensioen, en heeft u uw circus imperium dan ook verkocht,
want u gunt de concurrentie natuurlijk ook de ruimte, en komen de circussen dan ook bij u langs om advies te vragen, en heeft heel het circus
in het algemeen dan ook zo'n beetje hun bestaansrecht aan u te danken, want zonder uw wijze raad en daad zouden de circussen het niet zover
geschopt hebben.
Daarom, Oh almachtige, maar nog steeds helaas ongekroonde koning van het circus, zou u mij kunnen vergeven? Want ik heb wellicht gezondigd door
dingen te roepen die alleen de almachtige over kan meepraten, u dus!
En u portret hangt bij mij aan de muur hoor, geheel zoals dat verplicht is natuurlijk!

Hier een foto toen onze great circus leader, the almighty Didier de tent in wandelde bij een kerstcirus in nederland.
Commentaar vd great leader luide dan ook, "u mag allemaal weer gaan zitten"
Zo, nu genoeg gelachen, want we zullen het eens hebben over iets bereiken, en het wel of geen succes is hebben,
daar iets mee te maken heeft. Je bereikt iets door het gewoon te doen, en als het dan geen succes is, dan leer je daarvan
maar je hebt dan wel iets bereikt of gepresteerd, want je hebt dan toch de moed en de poen en de beste bedoelingen er
in gestoken en dat is dan een prestatie op zich, dus heb ik op circusgebied meer gepresteerd dan jij,
en heb ik dus verstand van zaken en jij niet.
Zo, en dan zullen we het eens over jou hebben. Heb jij wel eens een circus georganiseerd gehad?
Ik gok van niet, dus wie ben jij dan om over verstand van zaken te beginnen, nitwit?
En als ik nou Milko af zou zitten zeiken, dan zou ik je reactie nog kunnen begrijpen, maar ik bedoel het alleen maar goed
en doe gewoon hardop zeggen van wat mij idee is van wat hem zou kunnen redden, maar dat mag schijnbaar niet van
de grote leider, jij dus! En daarom ga ik je wakker schudden en uit je natte droom van the great circus leader helpen,
want we zijn hier niet in noord korea.
Dit is een forum waar nieuws geplaatst word en mensen daar dan hun mening of ideeën op los laten,
en als die niet in jou straatje passen, ga je dan iedereen maar af zitten zeiken en een grote bek geven,
en nu zelfs beschuldigen van geen enkele prestaties leveren, terwijl je zelf een boerenburgerlul bent,
die nog geen ankerpen in z'n bezit heeft gehad, dus heb je eigen nu wel onsterfelijk belachelijk gemaakt,
want als het over verstand van zaken gaat, dan delf jij het onderspit bij mij.
Verder lever je alleen maar commentaar, maar een beetje mee proberen te denken om een oplossing te vinden
of een ideetje aandragen ho maar.