Nou, de oliebollen amper op en het is al raak! Jammer dat ik het nu pas zie, want al bezig sinds 20 januari.
Circus Probst houdt een Wintercursus in Krefeld, op het bekende circusterrein de Sprödentalplatz.
Wéér zijn het met name de Limburgers die extra verwend worden, want maar een half uurtje rijden vanaf Venlo!
Geen OV-verbinding (tenzij je een halve dag onderweg wilt zijn...) of twee uur op de fiets. En dat is nog wat frisjes in deze tijd....
Tot en met 31 januari en met hun nieuwe programma, inclusief de roofdieren van Tom Dieck.
-foto gemaakt in Krefeld!-Met verder onder andere de Colombiaanse Los Ortiz - draad en rad des doods-, Andrea & Diego -luchtacrobatiek-, Jim Bim -trampolineclown-, Tony Erblay -handstand-, de Cubaan Utnier Aquino -luchtacrobatiek-, de eigen exoten met Reinhard Probst, de eigen paarden met (Prinses) Stephanie Probst en de onnavolgbare Russisch/Nederlandse clownsfamilie de Stolyarovs!
Alleen die laatsten zijn de reis al waard, al is dat een persoonlijke mening....
Het geheel begeleid door het uitstekende circusorkest.
Verdere informatie:
http://www.krefelder-weihnachtscircus.de/programm.htm
Uiteraard wens ik mijn goede vriend Andy (junior-directeur en voor anderen Andreas) veel succes in Krefeld en de daarna volgende tournee 2016!