Didier schreef:
Wat dat laatste nummer betreft moet je maar even kijken bij de foto's van Delft. Het zal hetzelfde nummer zijn, mogelijk meer aangepast, want linten zag ik daar niet. Maar ook daar twee dromedarissen met twee bruine Arabieren. Tamelijk kort nummer. Ook daar al geen kamelen meer in actie, terwijl er buiten een grote kudde stond.
Verder heb je wel een kennelijk unieke voorstelling bijgewoond: Katarina kwam (eindelijk) een keer in actie!
In Deventer en in Delft zag ik haar niet, en zelf meldde je haar ook niet in Gouda. Ook Klawiter zag haar niet in Dordrecht.
Slechte zaak, want het was wel één van de artiesten waar flink reclame mee werd gemaakt!
En een paard hoort niet te kunnen vallen in de piste. Makkelijk gezegd misschien, maar wanneer het wel uit kan glijden ligt dat aan de ondergrond.
Te weinig zand of ander materiaal op gladde stenen, bijvoorbeeld. Maar dat kan in het Zuiderpark de oorzaak niet geweest zijn, lijkt me.
reden van de glijpartij van het paard afgelopen zaterdag was het vele water wat vrij was gekomen bij het nummer van katarina de rekwisiteurs hebben op dat deel van de piste geen zaagsel gegooid waardoor het glad was. de kamelen waren overigens wel in gouda in rotterdam hebben ze bijde shows afgewisseld hoorden ik van een kennis