Nog één ding zat me een beetje dwars en dat was de kritiek op Bello Nock.
Dat hij zowel clown als stuntman is wil nog niet zeggen dat hij altijd maar weer in beide disciplines alles moet laten zien wat hij kan.
Juist zijn veelzijdigheid maakt het dat hij niet gauw zal vervelen!
Dat hij in dat Nederlandse pretpark afgelopen zomer de kluit bedonderde door, zoals dat heet, zijn kat te sturen -al zijn er katten die minder kunnen!- is waar maar geen reden voor een soortement van wraak nu hij ergens wel zelf is.
Georg logenstrafte het al en de foto van hem in de nok van de tent bewees het dat hij wel degelijk ook stuntwerk verrichtte.
Maar, waarde vrienden en vijanden, waar het allemaal om gaat illustreerde maar één foto, namelijk deze:

Kijk hier maar eens een poosje naar en dan goed naar alle details. Hoe hij er bij staat vanaf zijn voeten tot zijn kruin en zijn gelaatsuitdrukking. Weergaloos!
Kijk daarnaast ook eens heel aandachtig naar de reacties van het publiek. Daar gaat het tenslotte allemaal om!
Voor mij is het één van de grootsten, misschien wel de allergrootste!
Ja hoor ik weet het, dit is een persoonlijke mening. Iedereen staat het vrij daar anders over te denken.
Maar ik kan mee eenvoudigweg niet voorstellen dat iemand ooit zal denken: gatverdamme, alweer die Nock!