Anton schreef:
Tsja zo te zien is die zeikerd van circusleed nog steeds bezig.
Je benadeelt het circus zelf daarmee hoor..
Citeer:
Geweld van circusmensen? Ja komt wel eens voor. Wij zijn ook maar gewone mensen dus waarom zouden wij niet mogen knokken.
Ga je gang hoor.. ram gerust maar op ons in volgende keer :/
Laat maar zien hoe jullie zijn.
Citeer:
Trouwens die dierenactivisten he, die Folkert van de G. je weet wel die vent die Pim Fortuin op een gruwelijke manier vermoord heeft, die zat volgens mij ook bij allerlij van die dierenrechtenorganisaties...... Leuke lui daar. Dacht ook dat hij net als jullie een wereldverbeteraar was. Dat jullie zwaar gestoord en knettergek zijn is mij inmiddels wel duidelijk. Doodmoe word ik van jullie. Begrijpelijk dat sommige mensen daar aggresief van worden! Owja k heb jullie site ook bekeken, mooie layout trouwens! Alleen zonde dat er zoveel onzin opstaat.
Groetjes,
Anton
Ach Volkert was een eikel, een psychopaat... dierenactivisten zijn over het algemeen mensen die geen vlieg kwaad doen. Maar ook daar heb je foute figuren.
Echter bij de circusmensen zien we veel agressie. Zie al die reacties maar van jullie en van mensen in het gastenboek. Tsja.. als je je zo wilt laten zien.. ga je gang. Wij zitten er niet mee als jullie dat doen. Immers benadelen jullie jezelf alleen maar.
Sommige mensen in de circuswereld zijn nog wel aardig. Maar agressievelingen lijken de overhand te hebben...
Bedankt voor het compliment over de layout.