Citeer:
kannst du lesen

martin hat nach fotos gefragt, darauf gab es einen link

Du didier würdest besser mehr zeit live im circus verbringen, anstatt
En dus

keine ahnung von nix, aber immer mit schwätzen

Kijk, dit is nu typisch een voorbeeld van een reactie die net zo goed of beter als pb verstuurd had kunnen worden.
Maar daar houdt deze meneer niet van, want die mogelijkheid hem zo te bereiken heeft hij enige tijd geleden geblokkeerd.
Dat Martijn (en niet Martin) naar foto's van dit circus vroeg klopt. En die kwamen er dus.
Dat ik in één van mijn vermaledijde hersenspinsels durfde te denken dat het hem om voorstellingsfoto's ging -exterieuropnames plaatste hij hier immers zelf al en later dan in 2011- is natuurlijk onvergefelijk.
Helaas verkeer ik niet in de kansrijke positie om bijna wekelijks mee te mogen gaan naar de meeste fantastische circussen, dat is slechts enkelen op aarde gegeven.
Dus zal ik het moeten doen met dit forum, niet meer dan een aftreksel van het echte circusleven. Helaas, het is niet anders.
En kan ik tot mijn spijt niet anders dan hier stomme opmerkingen plaatsen. Waarvan sommigen ze dan weer wel soms minder stom vinden dan anderen.
Dat ik er geen of weinig verstand van heb geef ik grif toe. Er kan daar immers maar één van zijn die dat wel heeft, en dat ben jij al!
Jammer dat je de Nederlandse taal niet beheerst, dan konden nog veel meer mensen leren en genieten van je prachtige verslagen!
Overigens ligt de tijd dat Duitsers ons konden vertellen wat we wel of niet moesten doen gelukkig al weer een hele poos achter ons!