Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za mei 10, 2025 12:08 pm

Alle tijden zijn UTC+02:00

Forumregels

Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: BELLISSIMO- wat vind jij ervan
BerichtGeplaatst: za mar 24, 2007 1:59 am 
BELISSIMMO van RENZ is begonnen. Heb jij het al gezien.?? Wat vindt jij hiervan???

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo mar 25, 2007 3:15 am 
nou Lisa ,vandaag pas begonnen,dus ik denk dat je wat later pas reactie's op je vraag krijgt. :wink:

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mei 16, 2007 8:20 am 
Bellisimo is een schitterende show. Allse loopt lekker vlot achter elkaar door en de acts zijn werklijk geweldig. Ieereen die de show nog niet gezien heeft, heeft echt wat gemist!!!

Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: za mei 19, 2007 11:55 pm 

Zondermeer een fantastische show, prima belichting, mooie kostuums, prima muziek, kortom een sfeervolle ambiance, ik heb dan ook vanmiddag met vele teugen genoten in Drachten van het nieuwe programma van Circus Herman Renz (Bellissimo).

Een aanrader voor de circusfans is zeker het prachtige fotoboek van Il Circo Classico van vorig seizoen van Circus Renz van fotograaf Antonio Giarola, hierin uitsluitend mooie sfeervolle zwart/wit foto's. Dit boek is te verkrijgen bij de souvenirstand.

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: zo mei 20, 2007 8:01 pm 

Renz gaat ook nog naar Sneek (na Groningen) maar al deze voorstellingen zijn uitverkocht.

Berichtonderwerp: reactie
BerichtGeplaatst: zo mei 20, 2007 11:24 pm 

Pieter, ze komen ook nog in Kollum, ook Friesland en wel op 29 & 30 mei a.s., hou er wel rekening mee n.a.v. een eerdere posting van jou, dat ze vanaf 7 juni een zomerstop hebben.

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: wo mei 23, 2007 1:17 am 
op de Riddersmaweg staat op hun site te lezen bij tourschema.

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: ma aug 27, 2007 9:23 am 
ben wezen kijken in bergen op zoom
was een goede show
snel afwisselend zodat je niet in de gaten had als er bijvoorbeeld in de piste wat werd omgezet voor een volgend nummer

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr aug 31, 2007 3:07 pm 

ik heb in de eerste week dat het circus in Amsterdamn stond de voorstelling ook bezocht en vond meer dan GEWELDIG!!!!! Fantastische nummers!!! De allerbeste act vond ik de trapeze en mevrouw Tamara met de doeken die op haar voeten draaiden..... WOUW!!! Ook was het nummer op de draad meer dan een wereldnummer!!! Helaas was het enige minpuntje van de show de bijtjes act, die duurde iets te lang....

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: vr aug 31, 2007 6:34 pm 

Nog even over de H. RENZ clowns. De bijtjesact was in mijn ogen dan een lang praat stuk dat misschien wel een kwartier duurde(met kleine kinderen bij je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang) de korte clownsnummers vond ik meer dan geweldig!!!! Ook wil ik mijn complimeneten over het meer dan fantastische circusorkest maken!!! :arrow: :D :D :D

(En dierenleed, ik heb er niets van gezien circusleedvolk, ook ik ben er de hele dag geweest!!! Ga nou is een keer foto's daarvan maken en op je protestbordjes zetten!!!) :arrow: :wink:

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do sep 06, 2007 8:48 am 
Het is een mooi programma, ook de luchtnummers, maar ik mis de beveiliging daarbij zoals een net of saftylijn.
Is men verzekerd bij ongevallen die ook vlak boven publiek plaatsvinden? :shock:

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do sep 06, 2007 8:51 am 
Warren schreef:
Nog even over de H. RENZ clowns. De bijtjesact was in mijn ogen dan een lang praat stuk dat misschien wel een kwartier duurde(met kleine kinderen bij je veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang) de korte clownsnummers vond ik meer dan geweldig!!!! Ook wil ik mijn complimeneten over het meer dan fantastische circusorkest maken!!! :arrow: :D :D :D

(En dierenleed, ik heb er niets van gezien circusleedvolk, ook ik ben er de hele dag geweest!!! Ga nou is een keer foto's daarvan maken en op je protestbordjes zetten!!!) :arrow: :wink:
Bekijk m'n fotoalbum:

http://www.mijnalbum.nl/Album=TTHDWX7G

Ik heb ook prachtige foto's van de voorstelling, maar mogen die zomaar op internet worden gezet? :?:

Berichtonderwerp:
BerichtGeplaatst: do sep 06, 2007 10:57 am 

Marjo,

Als je foto's plaatst in de context van een recensie dan heeft geen enkel circus daar moeite mee. Slechts één uitzondering: Cirque Du Soleil wil alleen maar foto's publiceren die ze zelf hebben goedgekeurd. Dat betekent dat je van Soleil alleen maar foto's zult zien die door hun eigen publiciteitsdienst zijn gemaakt.

Neem even contact op met Sjaak, de beheerder van het forum en CircusWeb. Dan kan hij de foto's in het recensie gedeelte van CircusWeb opnemen. Dan kan iedereen meegenieten!

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 3 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00