Wat nu, beste Hadeja......... Of heb je nu al weer spijt van je financiële bijdrage?

Want intussen gaat het prima met de
crowdfunding 'Help de Circuswereld de winter door'.
Tal van bekenden en oudgedienden hebben inmiddels hun steun betuigd en een steentje bijgedragen!
Ook al gaat het hier niet direct om een nieuwe tent -zoals bij een gerenommeerd circus elders in Europa- alle beetjes helpen, zoals mijn grootmoeder zaliger altijd placht te zeggen.
Een tussenstand heb ik zo snel niet voorhanden, maar naar ik vernam is die zeer bevredigend.
Deelnemen is nog mogelijk tot en met einde maart, kort daarna zal de totaalstand worden bekend gemaakt.

Verdere gegevens kunt u wellicht vinden op
http://www.gofundme.com.
In welke categorie onze actie thuishoort valt lastig te zeggen. Is er sprake van een
NOODSITUATIE, of ressorteert het onder
DIEREN?
Circusdieren, dan wel te verstaan.
Of gaat het om
GELOOF, we geloven strikt genomen immers allen hetzelfde, en belijden het ware circusgeloof, hoeveel persoonlijk onderscheid hier ook aanwezig moge zijn.
SPECIALE WENSEN, ook nog zo'n mogelijkheid. Want die blijven er uiteraard altijd. Zeker in een tijd dat ons verkenningsvaartuig weer geschuurd en geschilderd moet worden voor het nakende seizoen!
CREATIEF, dat zou ook nog kunnen. Want dat zijn we hier bij tijd en wijle echt wel......
REIS, ook al een categorie die in de prijzen zou kunnen vallen. Want wie zou er nu niet op reis willen naar een of ander ver weg gelegen land waar altijd de zon schijnt en er ook nog een prachtig circus te bezoeken valt......?!
Om over
FAMILIE nog maar te zwijgen! Want, naast het feit dat we toch één grote familie vormen -verbonden door ons ware en unieke geloof-, zijn er ook op korte termijn in de persoonlijke sfeer wellicht medische ingrepen te verwachten waarvoor uw bijdrage(n) niet strikt noodzakelijk is/zijn maar toch wel op prijs wordt/worden gesteld.
Inderdaad, dat belooft pas echt een mooi weer zien te gaan worden!

En dat allemaal onder het credo:
ALLES IS HIER ALTIJD HELEMAAL GRATIS.........EN DAT MAG BEST WAT KOSTEN!!!