Gisteravond vond de 2e show plaats, als gebruikelijk met een deels afwijkend programma.
Met als simpele reden dat alle artiesten niet in één programma passen.
Of dat zou uren moeten duren, zoals wel met de galavoorstelling tevens prijsuitreiking -aanstaande dinsdag- het geval is.
Uiteraard was onze prinses opnieuw van de partij. Prins Albert liet verstek gaan.
Redelijk uniek was dat Stéphanie geflankeerd werd door haar
beide dochters, dat zagen we bij mijn weten nog niet eerder!
Pauline (Ducruet) kenden we uiteraard al wel, onder meer als juryvoorzitter van het jongerenfestival New Generation.
Of het op dit moment nog zo is weet ik niet, maar zij had (of heeft) een eigen modeontwerpstudio in New York.
Doordat Stéphanie ooit getrouwd is geweest met haar vader maakt Pauline officieel deel uit van de prinselijke familie.
Met het andere meisje, Camille Gotlieb, is dat niet het geval.
Met haar vader bleef een huwelijk uit, waardoor zij niet erkend is. Zo, daar hoef ik geen lelijk woord voor te gebruiken.....
Hier wat beelden van die tweede show:

Zo, nu hebben we dus alle acts te zien gekregen.
Over het niveau van deze editie is elders al meer geschreven. En inderdaad, ik kan me wel een beter programma indenken.
Maar wie ben ik, ik hoef er tenslotte niet over naar huis te schrijven....
Niets ten nadele van de deelnemers hoor, daar zitten individueel juweeltjes tussen.
En u ziet: de opvolgers van de Sky Angels hebben zich (ook) gemeld!
Dat was nog wel even afwachten, want van dit duo -Flash of Splash uit Oekraïne- is meneer -Yevgen Abekumov- begin juli vorig jaar tijdens een voorstelling van Circus Krone in Bielefeld naar beneden gedonderd.
Door een vergelijkbare oorzaak als in Carré: het mondstukje kwam los.
Vervolgens hebben ze, aldus hun facebooksite, gebeden om Monte Carlo te kunnen halen. Hetgeen dus gelukt is....
En ik maar twijfelen of bidden helpt.....