Een zwaar gefrustreerde feministische journaliste van de azijnbode (volksverlakkerkrant) schrijft een misselijkmakende recensie over het kerstcircus Carré waar imo de honden geen brood van lusten
en wat nog walgelijker is dan een hond die z'n eigen kots opvreet! Ja, zo erg is het, dus lees en huiver!
Ik heb de tekst even gekopieerd omdat je anders eerst een abo moet afsluiten, maar het staat allemaal te lezen op de volgende link:
https://webcache.googleusercontent.com/ ... clnk&gl=nlMen kan ook bij google de onderstaande zoekwoorden intypen en dan bij de resultaten in cache openen en dan kan men de pagina alsnog gratis lezen.
amsterdams-kerstcircus-baadt-nog-in-conservatieve-man-vrouwbeelden
En hier dan de uiteindelijke tekst.
_____________________________________________________________________________________________
Amsterdams kerstcircus baadt nog in conservatieve man-vrouwbeelden, Eindhoven is hedendaagser.
Het verschil zit hem in de spreekstalmeesters en in de aankleding van de vrouwelijke acrobaten.
Annette Embrechts 26 december 2022, 17:02
‘Onderschat nooit de kracht van een vrouw!’ Met dat cliché kondigt spreekstalmeester Fred Butter in het Amsterdamse theater Carré de acrobatische ‘act vol girlpower’ aan van de Kolev Sisters uit Italië. Deze twee dochters van een leeuwentemmer en een koorddanseres etaleren inderdaad een indrukwekkend staaltje elastische spierkracht wanneer ze elkaar op teenpunten de lucht in tillen en onderwijl torso’s en ellebogen in schier onmogelijke spiralen draaien. Beresterke, vrouwelijke artiesten aan de top van het circus zijn echter al lang geen uitzondering meer.
Het is dus best discutabel dat tijdens de 36ste editie van het Wereldkerstcircus bijna alle vrouwelijke artiesten worden aangekondigd met gekleurde aanbevelingen, zoals ‘een hedendaagse zeemeermin’ (de Britse Laura Miller die vanuit grote hoogte in een brandend bassin duikt) en ‘beeldschone vrouwen die niet onderdoen voor mannelijke partners’ (The Luna Girls uit Las Vegas). Dit Amerikaanse luchtduo maakt een behoorlijk pornografische indruk wanneer ze in hoog opgesneden body’s een wulpse paaldansact uitvoeren aan een door de nok zwiepende hoelahoep. Tijdens deze zogeheten lyra-act rijgt het staal zich geprononceerd tussen hun billen. Ook bij andere acts valt op hoe schaars circusvrouwen nog altijd gekleed gaan, wanneer ze tussen modieus gekostumeerde mannelijke collega’s gelijkwaardige optredens verzorgen.
Clown Henry Ayala – aangekondigd als de ‘Prince of Clowns’ uit Venezuela – maakt het in Carré helemaal bont met zijn seksistische act, waarin hij als ober een blonde tafelgast ‘ongezien’ van haar beha en pruik ontdoet en wijn in haar decolleté giet. En is het nog van deze tijd het publiek met bollen spaghettislierten te bekogelen? Bovendien is de opgewarmde slapstick in deze oubollige serveeract van de lauwe en flauwe soort.
________________________________________________________________________
Wat mij opvalt bij dit soort woke geklets is dat het ALTIJD alléén lelijke vrouwen zijn die wat aan te merken hebben op schaars geklede mooie frisse jonge vrouwen
en de onderstaande foto van deze feministe dan ook verklaard van waarom ze dat allesvernietigende stukje in de azijnbode heeft geschreven, want een schoonheidsprijs
zal deze Magret Thatcher look a like dan ook nooit winnen, zelfs niet tijdens de mondkapjesplicht van 1,5 jaar geleden, en dat is wat haar dwars zit.

Update: Zelfs GeenStijl heeft er een artikel over geschreven.
https://www.geenstijl.nl/5168476/volkskrant-bedankt/