Nichols schreef:
Ron Mikkenie schreef:
Dat gaat echt wel iets verder dan het eerder genoemde "een dag of tien kinderachtig vermaak aan elkaar l.ll.n"
Als je dit schrijft;
Altijd maar weer die paarden die rondjes lopen, die jongleurs die maar doorgaan met saaie dingen in de lucht te gooien en dan tot overmaat van ramp ook nog van die clowns met belegen grapjasserij. Eigenlijk is ouderwets circus alleen nog maar leuk voor hele kleine kinderen. Ontlokt dat bij mij die uitspraak!

Ja, je hebt wel een punt.... maar deze tekst is vast niet bedoeld om uit te halen naar het klassieke circus, maar om mensen de tent in te krijgen.
Bij veel mensen is in hun herinnering hun laatste circusbezoek blijven hangen, en als dat een afgezaagd optreden is geweest dan is de kans groot dat zij het voor de rest van hun leven voor gezien houden.
Ik was ook zo iemand. Tot ik een paar jaar geleden toevallig in aanraking kwam met het Magic Circus en me weer voor circus ging interesseren. Dus wat mij betreft heeft de aanpak van het Magic Circus geholpen. En ze zijn de laatste jaren alleen maar beter geworden!