magnum schreef:
Het is niet mijn bedoeling om iemand persoonlijk aan te vallen. Wil alleen even aantonen dat Alex een zeer theoretisch iemand is met veel kennis opgedaan in o.a. documentaires en daar schijnbaar ook veel tijd voor heeft om te kijken.
Je valt mij wel persoonlijk aan door richting mij te paraderen, terwijl ik niet alleen de actiegroep ben zoals ik zei.
Citeer:
Tussen theorie en praktijk zit echter een enorm verschil en misschien is het goed dat Alex samen met zijn Kiwi eens een tijdje mee gaat lopen in een circus om te zien hoe het er daadwerkelijk toegaat. In de praktijk is een olifant trouwens groter als in theorie........
Waarom moet ik praktijk kennis op doen bij een circus. Ik weet toch gewoon wel dat een dier daar niet thuis hoort? Daarnaast ga ik mee met onze adviseurs met betrekking tot dieren. En met alle andere experts op gebied van dieren die zeggen dat dieren daar niet thuis horen. Plus alle ex-circusmensen die nu tegen circussen zijn gekeerd.
Ik hoef toch niet direct in een circus gewerkt te hebben om te weten wat een olifant nodig heeft enzo?
Bij het circus hebben die mensen alleen verzorgingskennis (vanuit het circus) met betrekking tot olifanten. Doorgaands niet de kennis van hoe de dieren in het wild zijn.
Citeer:
Voor een jeugdig iemand als Alex zou het heel goed zijn om op deze manier wat praktijkervaring op te doen. Helpt ook goed tegen het stereotype gedrag wat jullie vaak vertonen (steeds dezelfde argumenten aanvoeren).
Jullie hebben anders ook nog niet die argumenten ontkracht. Dus ik wacht af...
Citeer:
Zelfs actie voeren tegen een kinderprogramma als Ernst, Bobbie en de rest (waarin kinderen circusliedjes zingen) getuigt van een enorme bekrompen levenswijze waarin blijkbaar niets te gek is.
Die actie is opgezet vanwege de vraag van ouders aan ons adres die de misleiding op de website te erg vonden en niet wilde dat hun kinderen bloot gesteld worden aan die misinformatie en verheerlijking van het gebruik van dieren.
We zullen nog wel meer emailacties opzetten. Omdat mensen zo makkelijk protesteren bij organisaties enzo.
En wat is er mis met organisaties etc.. te informeren.
Citeer:
En Alex.....verliezen van jou zal ik nooit. Daarvoor is jullie club toch echt te klein en te onmachtig.
Hahaha.. Magnum ik vind het zo erg leuk dat je onze actiegroep onderschat. Ik wil jouw reactie eind dit jaar nog wel eens horen.
Je kent namelijk alleen mij van de actiegroep, maar je weet niet eens wie er allemaal achter zitten.