John de Vries schreef:
Beste Ron
Jammer, jammer, GEJAMMER...................
Hierbij wil ik nog even terugkomen op jouw klachten omtrent het fotograferen bij Roncalli zaterdagmiddag. Allereerst is het bijzonder fijn, dat men bij dit circus nog naar hartelust mooie beelden kan schieten. Ik weet dat jij met jouw dure apparatuur hoge eisen stelt aan de omstandigheden, waarbij je foto's maakt. Jij schiet geen 'plaatjes', maar geeft de opnamen graag een artistieke meerwaarde mee. So far so good.
Indien je zaterdag een andere plek had willen hebben, zou ik je daarmee best geholpen hebben, de show was zeer goed bezet, maar niet uitverkocht. In overleg met de mensen van Roncalli was er best een oplossing gevonden voor een betere plek. Destemeer verbaast het mij dat iemand die al zo lang in dit wereldje meeloopt, zich niet even bij mij meldt. Als ik niets hoor neem ik aan dat alles okay is. Een beetje eigen initiatief Ron, kan geen kwaad.
Wij hadden er voor gekozen om onze leden op goede zitplaatsen te zetten. De balkonloges waren beschikbaar en een ieder heeft op een heerlijk stoeltje gezeten. Geen klachten gehad. We wilden de circusfans NIET ruim 2 1/2 uur op de houten banken zetten, die overigens ook nog flink aan de prijs zijn.
Volgend keer dus even langs komen, anders bestellen we voor jou voortaan de houten banken, al beloof ik geen kussentje !
John de Vries
Evenementencommissie
Club van Circusvrienden
Het bericht van John was onterecht verwijderd. In de quote staat zijn oorspronkelijke bericht.
Ik kan mij echter niet herinneren dat ik heb geklaagd over voor fotograferen "slechte zitplaatsen". Ik heb slechts geconstateerd dat de ringloges voor fotograferen niet de beste plekken zijn. Voor de ambiance zijn ze uitstekend!
Verder vind ik het meer iets voor een PB. John heeft dan ook een PB van mij gehad met een inhoudelijke reactie.
In het kort samengevat: Ik kom nooit in Duitsland en ben dus niet bekend met de tent van Roncalli. Anders had ik heus wel gevraagd voor een plaats op de tribune en was dan, indoen mogelijk, in het gangpad gaan staan. Voor goede foto's ga ik gewoon nog eens betaald naar Roncalli...
En eigenlijk moet je ook nog eens zonder camera de voorstelling bezoeken! Anders mag je helemaal naar Duitsland voor deze prachtige show!