zeker spijtig voorval. Ik lees dat je 14 dagen bent meegereisd. Dit voorval was de enigste die jij hebt ervaren, en zal dan ook wel een kwestie zijn van 'opvoeden'. Overigens een methode die ik zeker niet voorsta.
Jammer dat jij na 14 dagen circus, dit als grootste indruk ervaart.Jammer ook dat je dit nu zo publieklijk tentoon moet stellen. het is weer koren op de molen van de 'actievoerders' , maar ook van mogelijk publiek dat naar het circus wilde gaan, en er nu toch even over nadenkt. Dit forum is nou eenmaal een OPEN forum op het WWW en kan door iedereen gelezen worden, zonder hiervan lid te zijn.
Meningsverschillen die ontaarden in ruzies zijn er in de hele wereld, en komen bij de beste families voor. Zolang wij hier niet van weten is er 'niets' aan de hand, in de gevallen dat het ons wordt vertelt, door een derde, moeten wij ons bedenken dat er een rede voor is. Zolang wij niet weten wat die rede is mogen wij hier niet over oordelen.
Citeer:
Hopend dat dit slechts een incident was heb ik tijdens het hondennummer en het antipode nummer maar wat extra hard geklapt voor de altijd stralende Marilyn!
ook ik hoop dat dit een incident was, maar kan me er niet van weerhouden om te gaan denken dat jij gevoelens hebt voor Marilyn, met andere woorden ....een beetje verliefd bent....