circuslover schreef:
Dat ziet er al zeker weer eens een zeer goed programma uit !
Ik ga deze winter naar parijs om Cirque Pinder/ Arlette Gruss en Hiver Bouglione te bezoeken.
In Cirque d'hiver Bouglione treedt Hans Suppmeier momenteel op met de tijgers van Flavio Togni. Ik zag deze act eerder 2 keer, 1 keer in 2003 toen de tijgers nog maar 3 jaar oud waren en 1 keer in 2007 in Cirque A. Gruss ik vond de act zeer mooi, perfect uitgevoerde trucks (leap frog, groep steiger, roll over, ...), de shoonheid van de dieren springt naar voor in deze act. De dieren momenteel in de act zijn Sumina (7), Delhi (7) en Tibet (8) vroeger zijn ook nog in de act geweest : Sheba (1999 - 2006), Sandra (1999 - 2004), Burma (1999 - 2002) en Raavi (2007).
Circuslover, ik vind het leuk om te zien dat je alle tijgers bij naam en toenaam kent. Dit kunnen maar weinig mensen zeggen. Vooral omdat bij circussen het vaak niet makkelijk is om informatie boven tafel te krijgen. (Ik zelf heb dit met olifanten.)
Ik heb een paar vragen aan je:
.Begrijp ik het goed dat Suppmeier nu maar met 3 tijgers werkt?
.Heeft Flavio nog meer tijgers dan de tijgers waar Suppmeier mee werkt?
.Weet je ook met welke tijgers Americano enkele jaren terug door Belgie reisde?
.Weet je ook de namen van de tijgers waar Americano mee reisde met de laatste tournee door Nederland?
.Kun je (als je het weet) ook de kleuren van de tijgers bij de namen te noemen?