Circuswereld Forum

Welkom op dit forum. Lezen is leuk maar zelf een bericht plaatsen maakt het voor de anderen nog leuker.
Het is momenteel za mei 10, 2025 7:35 am

Alle tijden zijn UTC+02:00

Forumregels

Hieronder een aantal rubrieken over door Nederland trekkende circussen (alfabetisch gerangschikt). Klik er op voor nieuws over tournee en programma. Wees vrij om hier uw recensie en/of foto's te plaatsen. ------- Onderaan deze pagina ander Nederlands circusnieuws.

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo feb 07, 2010 7:21 pm 

Het Freiwalds Menagerie circus presenteert in 2010 een nieuwe show genaamd WOW, afgeleid van bekende talentenjachten als Popstars, idols etc. Wat zou de beste circusact zijn?
Net als vorig jaar weer te zien de getalenteerde Thijs de Waard, en nieuw in het programma oa. een franse dame met een handstandnummer, meer info www.menageriecircus.nl

BerichtGeplaatst: zo feb 07, 2010 9:01 pm 

Vind het een beetje een vreemd thema met een nog vreemdere naam.
Ben benieuwd of er dit jaar ook "echte" clowns bij het circus komen ipv. die jongen die beter in een variete past.

BerichtGeplaatst: ma feb 08, 2010 8:40 am 

Het is hier alvast duidelijk dat men bij het FMC op een originele manier klassiek circus wil gaan maken, en dat kan misschien wel aanslaan! Ik ben alvast benieuwd naar de nieuwe productie!

BerichtGeplaatst: zo feb 28, 2010 5:33 pm 

Op de website is het actuele programma te vinden (klik op artiesten) , en de eerste speelplaatsen staan er ook: varsseveld (start 19 maart) en breda (paasperiode) waar veel voorstellingen worden gegeven. Ik ben benieuwd...

BerichtGeplaatst: zo feb 28, 2010 7:10 pm 

Ik krijg er nog geen WOW gevoel van maar wieweet... ;)

BerichtGeplaatst: zo feb 28, 2010 7:24 pm 

Guido schreef:

Hoe bedoel je ik krijg er geen wow gevoel van? dat een "klein" circus niet in een stad goed kan draaien? De mensen kunnen bij Freiwald net zo blij of misschien wel blijer de tent uit gaan dan bij bv Renz of Moskou. Ze zullen alleen naar de grote bekende namen verlangen als ze een slechte show hebben gezien en/of zich bedrogen voelen. Maar ik denk dat we allemaal wel kunnen vaststellen dat dit bij Freiwald niet het geval is. Niet omdat ik connecties heb met Freiwald oid. maar ik denk dat dit qua programma, verlichting etc wel een van de mooiste kleine circussen is die momenteel in NL reizen. En nu niet gaan zeggen: En bongo dan, want die zijn misschien wel mooi van buiten maar het programma stelt qua dieren etc niets meer voor. Met alle respect voor Bongo overigens.

Ik denk dat Freiwald in Breda wel goed kan draaien als ze het goed aanpakken met reclame.

BerichtGeplaatst: zo feb 28, 2010 7:53 pm 

kevin schreef:
Guido schreef:

Hoe bedoel je ik krijg er geen wow gevoel van? dat een "klein" circus niet in een stad goed kan draaien? De mensen kunnen bij Freiwald net zo blij of misschien wel blijer de tent uit gaan dan bij bv Renz of Moskou. Ze zullen alleen naar de grote bekende namen verlangen als ze een slechte show hebben gezien en/of zich bedrogen voelen. Maar ik denk dat we allemaal wel kunnen vaststellen dat dit bij Freiwald niet het geval is. Niet omdat ik connecties heb met Freiwald oid. maar ik denk dat dit qua programma, verlichting etc wel een van de mooiste kleine circussen is die momenteel in NL reizen. En nu niet gaan zeggen: En bongo dan, want die zijn misschien wel mooi van buiten maar het programma stelt qua dieren etc niets meer voor. Met alle respect voor Bongo overigens.

Ik denk dat Freiwald in Breda wel goed kan draaien als ze het goed aanpakken met reclame.

Ik wil Freiwald niet klein noemen maar meer middenmoot en met de nummers die ze brengen zit het over het algemeen ookwel goed. Alleen denk ik dat het volk toch iets groters verwacht op het Chasseveld en natuurlijk hoeft iets groters niet automatisch beter te zijn. Ze staan er 2 weekenden dus denk ookwel dat ze genoeg publiek zullen gaan trekken en misschien wel meer dan ze aankunnen op de drukste dagen. Als de dixies dat maar aankunnen ;) Ik ga zeker een keer naar de voorstelling om het WOW gevoel te gaan beleven.

BerichtGeplaatst: za mar 20, 2010 5:06 pm 

Vandaag viel in Breda de eerste Circuskrant in de bus. Een leuke binnenkomer van het Freiwalds Menangerie Circus.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Binnenkort meer vanuit Breda.

BerichtGeplaatst: do apr 01, 2010 11:12 am 

Heb zojuist een kaartje besteld via de reserveringslijn en wat een vriendelijke man zeg aan de lijn.
Daar mogen veel gewone bedrijven ook nog een voorbeeld aan nemen.
Duidelijk en vriendelijk!

BerichtGeplaatst: ma mei 10, 2010 6:58 pm 

Is die Veronica Losdinges inmiddels weg bij Freiwalds Menagerie?
ze is nergens meer op de site te bekennen.

BerichtGeplaatst: do jun 10, 2010 11:02 pm 

MartijnH schreef:
Is die Veronica Losdinges inmiddels weg bij Freiwalds Menagerie?
ze is nergens meer op de site te bekennen.

inmiddels weet ik te vertellen dat ze inderdaad weg is bij Freiwald en binnenkort op zal treden in een Frans Circus.

BerichtGeplaatst: di nov 02, 2010 7:33 pm 
Site Admin

Gorenaren leveren stroom aan circus
Het Freiwalds Menagerie Circus dat op dit moment haar tenten heeft opgeslagen op de Hogekamp in Goor kampt met problemen met de elektriciteit. Een aantal circusmedewerkers heeft geen stroom in de caravans. Daarom hebben de artiesten een beroep gedaan op de buurtbewoners, die stroom leveren. Het circus heeft op haar beurt de buurtbewoners enkele vrijkaarten geschonken om de dankbaarheid te onderstrepen. Dit weekend zijn de voorstellingen

http://www.goorsnieuws.nl/index.php/alg ... oor-circus

BerichtGeplaatst: di nov 02, 2010 10:58 pm 

via webcam ishet circus live te volgen:
http://www.aalscholverstraat.nl/index.php?pagina=bekijk&id=29

BerichtGeplaatst: wo nov 03, 2010 8:22 am 

kevin schreef:

Na drie muiskliks kreeg ik alleen een Google-ads TV spotje te zien. Daarna moest de webcam komen. Maar blijkbaar is de stroom daarvoor ook weer ergens geleend en OP :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

BerichtGeplaatst: wo nov 03, 2010 11:03 am 

Een blauw webcamscherm is het resultaat, helaas ! :)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+02:00