[quote="Ron_Mikkenie"]Website is nu uit de lucht, maar er verschijnt nu in ieder geval een melding dat er aan wordt gewerkt. Zal dus wel weer snel in de lucht zijn. Wat er met je PC kan gebeuren is afhankelijk van hoe er gehackt is. .......[quote]
24 uur later, nog steeds geen resultaat. !!!!!!!!! waar eerst nog de melding verscheen dat er door groot onderhoud momenteel geen verbinding kon worden gemaakt krijg ik nu:
Serverfout in toepassing /. --------------------------------------------------------------------------------
Could not load file or assembly 'DotNetNuke.Modules.Documents' or one of its dependencies. Access is denied. Beschrijving: Er is een onverwerkte uitzondering opgetreden tijdens het uitvoeren van de huidige webaanvraag. Raadpleeg de stacktracering voor meer informatie over deze fout en de oorsprong ervan in de code.
Details van uitzondering: System.IO.FileLoadException: Could not load file or assembly 'DotNetNuke.Modules.Documents' or one of its dependencies. Access is denied.
Fout in bron:
Er is een onverwerkte uitzondering gegenereerd tijdens het uitvoeren van de huidige webaanvraag. Aan de hand van de onderstaande tracering van de uitzonderingsstack kunt u meer informatie verkrijgen over de oorsprong en de locatie van de uitzondering.
Laadtracering van assembly: U kunt de volgende informatie gebruiken om vast te stellen waarom de assembly DotNetNuke.Modules.Documentsniet kan worden geladen. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,enz..............................enz...............enz.
Het ratelen van mijn computer gisteravond was idd toevallig. windows bereide en update voor op de achtergrond.Toch voor de zekerheid mijn virusscanner maar eens grondig laten zoeken naar eventuele problemen. Gelukkig zonder resultaat.
|