CircuswinkelMirable schreef:
Beste Circusfan,
Ik vind jouw reactie lomp, kort door de bocht en eigenlijk ook beledigend!
Ik krijg van jouw het verwijt dat het mijn eigen schuld is dat ik slecht zit!
Als je in een rolstoel zit heb je geen keus, je bent verplicht om rolstoelkaartjes te kopen en het circus bepaald waar deze rolstoelplaatsen zich bevinden duurdere kaarten kopen heeft geen enkele zin want op die plek past geen rolstoel.
Ik kan dus alleen maar de keuze maken voor rolstoelkaarten en niemand die mij verteld waar deze zich bevinden, sterker nog ik betaal voor deze kaarten net zoveel als dat iemand voor een 1ste rang kaartje betaald.
Het is dus absoluut niet mijn schuld en ik vind het ook niet prettig dat jij zonder kennis deze beschuldigingen uit!!!
Ik val je nergens aan wat je rolstoel betreft en behandel je gewoon als een volwaardig iemand, dus wat nou beledigend?
Verder is het gewoon de grootste onzin dat je VERPLICHT bent om een rolstoelkaartje te kopen, want ik heb de prijzen
bij de circussen eens bekeken, en heb nergens gelezen dat rolstoelers persé een rolstoelkaartje moeten, en alleen
achteraan mogen zitten. En daarnaast lijkt het mij sterk dat een circus moeilijk doet als jij op voorhand even een telefoontje
pleegd met de simpele vraag van, "ik zit in een rolstoel en ik wil vooraan in de zij of frontloge zitten en vooral niet achter een
paal of mast, kan dat en wat kost dat?" Een circus gaat dan niet moeilijk doen en haalt gewoon een stoel weg die jij dan toch betaald hebt,
en schuiven ze de stoelen ernaast gewoon iets op, want het komt niet op 20 cm aan hoor.
Btw de eerste rang is in de meeste gevallen een plek op de tribune, dus een goedkopere plek dan achteraan in welke loge dan ook,
dus zat je voor minder op een duurdere plek, want ik neem aan dat je dus gelijksvloers met de loge hebt gezeten, en hoe dichter bij
de piste, hoe duurder het kaartje.
Verder zijn er wel speciale prijzen voor bv ouderen en kinderen en wellicht ook voor mindervaliden als ik dat zo mag zeggen,
en dan op bepaalde plaatsen, maar dat is dan nog niet meteen een verplichting om van die speciale prijzen gebruik te moeten maken.